Za 25 let praxe v managementu a poradenství jsem se podílela na projektech v oblasti strategie, zvyšování výkonnosti nebo realizaci velkých změn v mnoha oborech a odvětvích. Poznala jsem tak různá prostředí a systémy řízení, od státní a veřejné správy (např. MF, KÚ Liberec, Město Jeseník) přes státem řízené společnosti (např. ČEB, Česká televize, ČEPS), nadnárodní korporace (např. CocaCola, Mitas, ČEZ, RWE) po malé a střední podniky (společností v opakovaných projektech rozvoje dodavatelů Czech Invest nebo SECEP Srbsko atd.) nebo v oblasti retailu (např. Nestle, Globus, Benckiser).
Obvykle jsem do projektů zapojována především jako projektový manažer, mentor nebo metodik. Moji partneři a klienti oceňují schopnost rychle se přizpůsobit v novém prostředí, zorientovat se technických problémech různých oborů, analyzovat komplexní soubory informací a především motivovat a vést členy týmu jak na straně klienta tak na straně dodavatelů a vytvářet podmínky pro efektivní spolupráci. Ráda pracuji s odborníky v různých oborech a soustředím se na měkčí aspekty projektu - efektivní komunikaci, řízení aktivit, předcházení rizikům a spolupráci při zavádění změn.
Spolupráce na různých projektech, například:
Vedení sociální a vzdělávací kampaně chodicilide.cz, která má za cíl měnit postoj veřejnosti vůči dětem i dospělým s různým typem zdravotního postižení.
Garantka působí jako konzultant a lektor již od roku 2001, nejprve jako zaměstnanec předních konzultačních společností, později (od roku 2007) jako OSVČ. V současnosti spolupracuje jako projektový koordinátor ve Vyšší odborné škole sociálně právní a jako projektový manažer pro projekt Inovace VOV – sociálně pedagogická oblast.
Aktivní výuce ve škole se věnuje od roku 2005, kdy začala spolupracovat jako tutor s britskou The Open Univerzity, v roce 2007 dokonce vedla akademický tým této distanční univerzity v České republice. Dohlížela přitom na překlady a úpravy materiálů pro české prostředí, koordinovala proces hodnocení studentských praxí a rozvoj dovedností tutorů.
Garantka se zaměřuje na vzdělávání formou zážitkových aktivit a případových studií, podílela na přípravě MBA programu Univerzity Jana Amose Komenského, kde stále vede několik kurzů. Vyučuje i na univerzitě RFCA v Almaty (Kazachstán) a na české Vysoké škole ekonomické. Podílela se i na výuce a zavádění systému řízení kvality do výuky na české pobočce Univerzity of Northern Virginia.
Zlepšování školství se věnovala i v několika projektech při své konzultační praxi, kde řešila analýzu výkonnosti škol a sociálních služeb v rámci projektu zvyšování institucionální kapacity ve městě Šternberk nebo v projektu zavádění sebehodnocení a kurikulární reformy v několika obcích na Jesenicku v letech 2009-2012. Při svojí manažerské a konzultantské praxi se věnovala především rozvoji kompetencí týmů, vedla množství školení a workshopů v různých oblastech podnikání i ve veřejné správě. Garantka je certifikována pro řízení projektů v metodice Prince 2, metodiku využívá jak při řízení vlastních projektů, tak ve vzdělávání pro zadávání a řízení projektové práce se studenty v MBA a na VŠE.
Oblasti vzdělávání k inkluzi se věnuje od roku 2013 kdy začala řídit projekt chodicilide.cz, který si klade za cíl bourat bariéry mezi lidmi s postižením a bez něj. V roce 2013 se podílela na přípravě metodiky zážitkových workshopů do škol, v roce 2014 metodicky vedla návrh výstavy Naše cesta, která zážitkovou formou edukovala 54 000 dětí a dospělých v oblasti vzájemného soužití a tolerance. Výstava byla velmi pozitivně hodnocena a hojně navštěvována právě studenty a učiteli středních, vyšších odborných a vysokých škol jako doplnění jejich odborné výuky. V rámci zážitkové výstavy garantka školila lektory zážitkového vzdělávání s různým typem zdravotního postižení, odborně vedla i několik workshopů zaměřených výhradně na učitele a asistenty v oblasti inkluze dětí se zdravotním postižením v běžných školních třídách. Na výstavu navazovaly vzdělávací a zážitkové aktivity v rámci kampaně a Filmového festivalu v Karlových Varech v roce 2016.
Původně technické vzdělání garantka již při studiu na vysoké škole doplňovala pedagogickým vzděláním na Masarykové ústavu vyšších studií v Praze. Od roku 2013 se věnuje zájmově studiu psychoterapie a od roku 2016 prochází psychoanalytickým výcvikem v Institutu aplikované psychoanalýzy.
Od roku 2019 provozuje vlastní praxi zaměřenou na psychoanalytické poradenství, kde poskytuje především dlouhodobé doprovázení osob se psychickým nebo zdravotním postižením nebo jinou sociální stigmatizací a podporu mladých dospělých s traumatizující zkušeností při vstupu do života.